griekenlandoverdeweg.reismee.nl

Op de camping

We hebben heerlijk geslapen en worden dan ook uitgerust wakker. Wij bakken een broodje in het oventje en spreken af om zo eerst maar boodschappen te doen, Rond 10 uur rijden we van de camping af richting Moudania de supermarkt is al gauw gevonden. Ook zien we dat het hier best op sommige stukken te fietsen is, dus dat morgen maar eens uitproberen. Met een volle krat (voornamelijk water) keren we terug naar ons plekje en genieten van de rust. Leo zet de schotel op alleen dit keer niet op de standaard maar aan een van de stalen palen. Binnen enkele minuten hebben wij TV. De buurman die ook bezig is/was met een schotel op stelen vraagt of het gelukt is want hij heeft nog steeds geen beeld. Leo vertelt hem dat de schotel te klein is om deze in Griekenland te gebruiken. De goede man geeft het op, hij blijft maar 2 weken want dan gaat hij weer naar huis omdat zijn kleindochter trouwt. Wij lopen in de middag naar het strand en voelen de temperatuur van het water, dat valt reuze mee, dus morgenmaar kijken of we kunnen zwemmen. Ook lezen wij op FB van onze vrienden die Neos Panteleimonas wonen dat het daar erg benauwd is en dat er omweer en regen wordt verwacht, hier is het stralend en nog geen vuiltje aan de lucht. Heb vandaag voor het eerst hier op de camping mijn Heksenpotje gebruikt en het gaat goed