griekenlandoverdeweg.reismee.nl

Ouzouni Beach

Vannacht rond 01.00 uur breekt het los, wind regen en onweer, als dat maar goed gaat. Het duurt niet lang en dan valt de stroom uit, hoor ik even later van Leo, ik was tussen 2 buien in toch weer in slaap gevallen. Rond 07.00 is de stroom weer aan en maak een potje thee voor het ontbijt. Veel geslapen hebben wij deze nacht niet, buiten is het een modder boel, je slippers/schoenen zuigen zich vast in de grond. Loop naar de receptie voor de wifi, bleek dat de kabel gebroken is hebben nu een nieuwe code nodig. Dus met de nieuwe code loop ik terug naar ons stekkie, de zon is ondertussen gaan schijnen, maar het waait nog behoorlijk. We spreken af dat zodra de wind is gaan liggen en het droog is om maar zoveel mogelijk in te pakken. Wederom ligt het internet er uit, was juist bezig om verhaaltjes te plaatsen op onze website, helaas maar weer even wachten. Deze camping heeft nog veel opstart problemen en het weer werkt ook niet mee. De camping is veranderd in een modderpool en we zitten met vier plaatsen met de elektra op een kabel. Wel is de eigenaar druk bezig met het aansluiten van paaltjes voor de elektriciteit. Gelukkig is het niet zo natte dag vandaag. Het gaat steeds harder waaien, dus het wordt tijd dat we ons luifel indraaien, maar met de ervaring van een paar weken geleden, hebben we wel sterke mensen nodig om dit voor elkaar te krijgen. Gelukkig is Rob bereid om ons te helpen en binnen de kortste keer is het luifel terug in het zakje