griekenlandoverdeweg.reismee.nl

Een beetje afscheid nemen van Ouzouni Beach

Wij rijden voor de laatste keer naar de Lidl heb alleen brood en drinken nodig, verder pakken we zoveel mogelijk in zodat me morgen makkelijk kunnen vertrekken. Dimitri is druk bezig met de elektriciteit want de NKC wordt verwacht, gelukkig zijn wij dan al weg. M|aar tot onze verbazing komen er die middag allemaal kampers het terrein op rijden. Het clubjes reizen is begonnen, wij horen dat na deze groep de volgende al weer gepland staat. We genieten nog even van de zon, die wonder boven wonder toch nog is gaan schijnen. Maar de schoenen die we hier gedragen hebben en het kleed, zijn een modder massa. Leo probeert nog zijn schoenen schoon te krijgen, maar de modder is zo dik dat het moeizaam gaat. We besluiten om de schoenen in de auto te zetten en de kunststof klompen verder op deze camping te dragen. Dan wisselen we als we gaan rijden de klompen voor de schoenen en gaan de klompen in een plastic zak. Wij betalen ons verblijf en nemen afscheid van Paula en haar dochter Anthi, die laatste geeft ons nog een fles Retsina mee. Ik maak me toch zorgen over hoe we morgen dit veld moeten verlaten, de grond is erg drassig als je lang op een plaatst staat blijven je schoen achter haha.