griekenlandoverdeweg.reismee.nl

Gedonder

De Franse kampers vertrekken en wij verkassen naar ons nieuwe stekkie, nadat we ons plekje staan gelijk de voortent er maar aangezet. Ik neem even de tijd om Domna een fijne verjaardag te wensen. Terwijl we bezig zijn begint boven de berg te rommelen, ook verteld Adonis dat het verschrikkelijk weer is geweest in Volos, maar hij denkt niet dat het deze kant nog omkomt. Dan komt er combinatie met een heel klein karavaantje de weg oprijden, allen gaat dit niet zo zachtzinnig er wordt heel veel gas gegeven en de auto met caravan komt schokkend tot stilstand op een plekje. Maar helaas blijkt dit niet het goede plekje te zijn, dus maar weer achteruit. Helaas gaat dit goed  en na wat proberen en heen en weer gestoken te hebben, wordt er aan ons gevraagd om te helpen, dus Leo geeft aanwijzingen alleen er wordt niet geluisterd en voor we het weten koppelen ze de caravan los en staan we 500 Kg tegen te houden. Na nog heel veel gegast te hebben  staat de caravan bovenaan de camping en is de rust weer wedergekeerd. Wat later blijkt dat het slechte weer ons toch heeft ingehaald want net als de voortent staat begint het te druppelen. Gelukkig staat bijna alles op zijn plek en wij besluiten om boodschappen te gaan doen. Onderweg veel regen en als we terug op de camping komen heeft het hier ook behoorlijk geregend.

Door alle toestanden dan deze dag besluiten we om nog maar een keer uit eten gegaan