griekenlandoverdeweg.reismee.nl

De speurtocht

Onze Duitse buurtjes vertrekken die gaan verder naar de Peloponnese, wij wensen hun een veilige reis. De camping is weer aardig leeg, maar dat duurt meestal niet lang. Leo wil weer een stukje gaan fietsen, dit keer richting Volos, om een doel te hebben wil hij gaan achterhalen of de Argos in de stad is. Hebben dit al diverse malen verzocht om dit via het internet te achter halen, maar helaas. Wij komen er achter dat er een Tourist information is in Volos. Hij vindt het kantoor maar veel wijzer worden wij er niet van wel heeft hij een folder waarop de Argos te zien is. Ook moet er een museum zijn dat is de reis van de Argonautenin beeld brengt, dus dat maar eens proberen te vinden. 4 uur later is Leo weer terug met een folder. Het si erg benauwd dus wij nemen nog een duik in de zee en houden ons verder rustig.

Als het avond is kijken we naar het nieuws en horen dat het noodweer is geweest in Limburg met zelfs een heuse oorkaan op de grens van Duitsland en Nederland.

Trudy

Het heeft op de Boukoul alleen maar even wat gerommeld in de lucht ,verder niks gehad. Leuk om jullie verhalen te lezen . Nog een hele fijne vakantie.