griekenlandoverdeweg.reismee.nl

49 jaar

Wat gaat de tijd toch snel, ik plaats op FB een foto van onze eerste reis (huwelijksreis) samen en van onze reis nu. Eerste reis op een brommer nu 49 jaar geleden en nu met een caravan. Ja vandaag is onze trouwdag dus gauw naar de bakker om Baklava te halen. Wij hebben Theo en Sonja uitgenodigd voor een kopje koffie en een zoetje. Terwijl wij ons te goed doen aan koffie en Baklava komen de eerste 2 caravans aan, er zullen er zoals later blijkt nog 16 volgen. De caravanclub de Dissel in op rondreis, het is nog een geheel gedoe om alle combinaties op zijn plek te krijgen. Maar naar bijna 2 uur staat alles op zijn plekje en kan het feest beginnen, als alles in een kringetje zit wordt er uit gelegd wat de bedoeling is en dat ze hier 4 nachten blijven, gelukkig gaat het er niet zo stijf aan toe als bij sommige clubjes. Tussen de kwartiermakkers en de rest van de groep komen ook Cristo en zijn vrouw (door ons liefdevol de stoeltjes genoemd*) nog aan, maar die moeten helaas het veld ruimen, door al die combinaties is geen parkeerplek meer. Dus deze vertrekken weer, het beloofd een zonnige dag te worden, dus wij gaan nog even zwemmen, koken hoef ik vandaag niet we gaan lekker uit eten. Wat blijkt de groep gaat ook, niet veel later zitten wij heerlijk te smikkelen, eerst een \Griekse salade, daarna voor Leo lamskoteletjes en voor mij Bifteki met een heerlijk glaasje witte wijn. Het is leuk omdat er een groep zijn er ook muzikanten uitgenodigd en even later spoort het personeel de groep aan om te gaan dansen. Wat dus ook gebeurt, zo hebben wij een super diner met muziek en dans. Moe maar voldaan keren wij terug naar ons slaapdoosje.

Note

Wij kunnen Cristo en zijn vrouw al een aantal jaren, alleen de naam van zijn vrouw wil maar niet op ons harde schijfje worden opgeslagen, vandaar de bijnaam de stoeltjes.

Jac

Proficiat met jullie trouwdag.

piet en truus.

Nog van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag.
Niet meer aangedacht om de berichten te lezen, ga ik nu doen.
we waren ook op vakantie.
groetjesss.

Conny en Bas

Leo en Joanna, alsnog van harte gefeliciteerd met jullie 49 jarig huwelijk.
Groetjes van ons.