Laatste avond de groep

Ja het weer wordt steeds warmer, dus wij brengen meer tijd aan het strand door, dit lekker in de schaduw van de bomen. Morgen vertrekken de Belgen dus dat wordt alvast voorbereidingen treffen. In de avond hebben ze waarschijnlijk nog een afscheid feestje want het is rustig op de plekken, wij liggen al vroeg in bed (11.00 GR 10.00 NL). Ja en dan is het toch wat je ziet elkaar natuurlijk de gehele dag niet en dan moet je toch je verhalen kwijt. Het liefst onder alle open ramen van de medekampeerders. JE klets nog wat over andere mensen in de groep en dan bedenk je dat je nog niet alles hebt opgeruimd dus pak je in het pikken donker, om 00.00 uur nog even wat beet en laat jet vervolgens uit je handen vallen. Met als gevolg veel boze medekampeerders, maar niet getreurd je gaat vrolijk verder met het gesprek maar nu met andere leden uit de groep. Ja ik weet het het is geven en nemen, maar zo’n groep hebben wij nog nooit meegemaakt en geloof ons we hebben er al vele meegemaakt