griekenlandoverdeweg.reismee.nl

De sinaasappelboom met het waterrad

Er komen steeds meer Nederlanders aan, de camping staat regelmatig aardig vol. Dit is de afgelopen jaren wel anders geweest, Ook de Duitse kampeerders/camperaars zijn regelmatig aanwezig. Zo ook de Italianen, Franse en Zwitsers een hoop komen nog steeds met de ferry, maar vinden het maar niets, dus regelmatig leggen wij uit dat het over land ook makkelijk te doen is. Leo fiets nog even de berg op en vind de oorsprong van ons drankje in de bergen, op de berg staat een watermolen met een sinaasappelboom er in. Ook het water komt nog door een betonnen constructie naar beneden, dus de Fredjes kunnen gelijk geschonken worden. We nemen nog een duik later die middag in de zee, wat al mijn muggenbulten goed doet. Lijk inmiddels wel een gaten kaas, wat we ook proberen al deze weken, ik blijf gestoken worden. Dus we zitten de avonden noodgedwongen binnen, maar hier ben ik zelfs niet veilig, wel staat er in Lidl krant een plant die muggen moeten stoppen, dat dan nog maar eens halen en proberen. In de avond horen wij het omweren, niet veel later regent het, maar de zon wil van geen wijken weten en schijnt gewoon door, niet veel later is het droog maar helaas net afgekoeld