griekenlandoverdeweg.reismee.nl

Camera problemen

Leo komt er achter dat zijn sd kaartje van het fototoestel er niet meer in wil. Dus na regelmatig proberen geeft hij het op. Ook de buurman heeft problemen met zijn motorkap, die wil ook niet dicht, oorzaak de temperatuur. Even later zegt hij dat hij het kaartje er niet meer uit krijgt. Wij doen nog wat boodschappen bij de Lidl laatste keer in Agria. Als we terug zijn zie ik 2 sd kaartjes op tafel liggen, dus haha er zat geen sd kaartje in. Ik maak de Kip Kerrie want vanavond komen Carol en Alan eten, op het menu staat Rendang, sambal boontjes en Kip Kerrie. In de middag nemen we nog een duik want het blijft warm. We besluiten om maar buiten het luifel te eten, ondanks de muggen, laten we er maar het beste van hopen. Rond 18.30 komen de Jilly’s en eten onder het genot van de sterrenhemel en met hele kleine muggen die geniepig prikken. Rond 22.00 gaan Carol en Alan weer naar hun camper en wij doen nog even de afwas. Carol had nog aangeboden om de afwas te doen, maar zij waren gasten dus wij doen hem zelf wel even, maar Carol bedankt voor het aanbod.