griekenlandoverdeweg.reismee.nl

30th PARTY

Ben al vroeg wakker, dus doe maar een spelletje totdat Leo wakker wordt. Als Leo gaat douchen maak ik thee en ruim alvast het slaapgedeelte op. Daarna ontbijten wij op ons gemak, dan straks  alleen nog de pootjes in draaien de kabel op te rollen en de caravan op het pad zetten met de mover. Om 09.00 rijden wij van de camping richting Oostenrijk. Bij de grens Hongarije – Oostenrijk (11.00) stoppen wij om koffie te drinken en een vignet te kopen.

Wij verwachten rond 13.30 op de camping aan te komen, als we Sankt Polten in rijden eerst maar even tanken. Als we bij het tankstation weg rijden passeert ons een ander combinatie, deze slaat bij de stoplichten af (navigatie laat je dan door een woonwijk rijden) wij zijn hier gelukkig al eerder geweest en kennen een makkelijker weg. Als we bij de camping komen rijdt de andere combinatie net naar de slagboom, maar helaas zit een briefje op slagboom gesloten van 13.00 tot 15.00 uur. De ander combinatie draait de parkeerplaats op en wij parkeren onze combinatie voor de slagboom. Niet veel later komt de beheerster aan en opent de slagboom. Na het inschrijven staan binnen een half uur op ons plekje en zitten we aan de koffie. Dan eerst even Kevin feliciteren die wordt vandaag 30, morgen is een groot feest omdat beide buurtjes dit jaar 30 zijn geworden. Leo zet de schotel op, daarna kijken wij de wedstrijd Argentinië - Frankrijk Proost Kevin en Laura