griekenlandoverdeweg.reismee.nl

reisdag 7 Van Zemun naar Vranje

Om 09.00  uur rijden we van de camping af richting Vranje, dwars door Belgrado, gelukkig is het erg rustig en wij zijn wederom heel snel door de stad. Om 11 uur zoeken wij een parkeerplaatsje, dit is gelukkig in Servië geen probleem, heel veel ruimte en weinig vrachtwagens. Na 3 kwartier vervolgen wij onze weg weer om nog eens 2 uurtjes te rijden. Helaas moeten we na een tijdje rijden van de snelweg af, om de afslag niet te missen vervolgen wij onze weg op oude weg. Helaas slaan we recht af i.p.v links af, als we bij het tankstation arriveren is de naam wel goed maar  niet de straat. Maar de pompbediende is zo vriendelijk en legt ons uit hoe wij bij de camping kunnen komen. 15 minuten later staan we op de camping wij zijn de tweede, er staat al een camper. Marko begroet ons en vertelt ons dat ze druk bezig zijn met het uitbreiden van het restaurant en de sanitaire voorzieningen. We installeren ons en even later geven we broer Nicolai ook een handje en rekenen af. Dan ineens wordt het donker en zien we het flitsen in de verte, gelukkig drijft het meeste over, maar we ontkomen niet aan een buitje regen. Leo zet nog even de schotel op en we kijken naar het nieuws, we gaan weer vroeg onder de wol.