griekenlandoverdeweg.reismee.nl

weer thuis

Deze ochtend rijden er al heel vroeg combinaties weg, zullen allemaal wel in de file hebben gestaan. Wij rijden om 09.00 uur weg om na 2 uur rijden zoeken we een plekje voor een sanitaire stop. Helaas dit is moeilijker dan gedacht het staat vol met vrachtwagens zelfs op de camper en caravan plaatsen. Na 5 parkeerplaatsen op en af gereden te zijn kunnen wij onze combinatie achter een kleine vrachtwagen zetten. Ondertussen zijn we wel 3 uur verder, we eten en drinken wat om te zien hoe ander personen hun personenwagens gewoon overal neerzetten zodat zelfs vrachtwagens nergens meer heen kunnen. Even later komt er een vrachtwagen aan die zijn wagen zo moeten neerzetten dat de personenwagens niet meer weg kunnen. Niet veel later komt de eerste bestuurder die weg wil, dus vrachtwagen weer naar achter, dit moet niet te lang duren want wij willen ook weg. Na wat heen er weer gereden te hebben zijn alle personenwagens weg en kan de chauffeur zijn combinatie goed neerzetten. Wij proberen achteruit de parkeerplaats te verlaten, data lukt pas na de tweede poging om dat het verkeer gewoon voorbij raast. Na een stop van 2 uur kunnen we weer verder rijden om vervolgens bij Frankfurt in de volgende file te rijden. Na 3 uur file zijn we weer onderweg, om vervolgens bij Hückelhoven via een omleiding op weg 46 te komen, waarna we weer vrolijk van de weg worden afgestuurd om een andere route te volgen. Gelukkig is dit van korte duur en rijden we via 46 en L117 richting huis waar we 17.00 arriveren. Het was een heel vermoeiende dag. Maar we kijken terug op een mooie vakantie weer veel oude vrienden en kennissen gezien. Ook weer veel nieuwe mensen leren kennen.

Piet en Truus

Hoi Joanna en Leo.
Jullie zijn weer thuis ? Zie het nu pas.
Fijn dat het een mooie vakantie is geweest, waarin jullie weer van alles beleefd hebben.
Nu dus rust.... ook voor de caravan !!!
Groetjes Piet en Truus.