griekenlandoverdeweg.reismee.nl

reisdag 1

Ons doel is Campingpark Wertheim Bettingen (Schmid Camping).

Vol goede moed vertrekken wij om 09.00 richting onze eerste camping. Na 2 uur rijden vonden wij een rustige parkplaats, dus er werd een kopje koffie en een boterham genuttigd. Na 3 kwartier vervolgen wij onze weg weer, het was niet druk op de weg, dat we bijna zonder erg alweer 2 uur verder waren. Nog maar een kleine 80 Km van de eerste camping van dan houden wij onze 2de stop. Deze parkeerplaats is drukker, met veel moeite vinden we nog een gaatje en plaatsen onze combi daar. Dan gebeurt het, hoe een korte reis lang kan duren, wij naderen afslag 66, maar helaas afgesloten, dan maar naar 67 rijden zoals we verleden jaar ook hebben gedaan en dan via de andere kant afslag 66 nemen. Dit gaat redelijk totdat we de oprit weer op moeten om een stukje terug te rijden. We missen de afslag, maar gelukkig kunnen we iets verder draaien bij een braadworst tentje. Niet veel later rijden we weer op de weg 3, om er vervolgens achter te komen dat nu de andere kant ook afgesloten is. Er staat dat we afslag 65 moeten hebben om op bij de plaats te komen waar de camping is. Dus op naar afslag 65 jammer dat het niet zo goed aangegeven staat, we zijn betere gewend met de omleidingsroutes in Duitsland. Dus Leo twijfelt is bang dat we aan de verkeerde kant van rivier komen. Dan maar terug naar afslag 67, gaan dan maar binnen door. We rijden even door omdat we gelijk willen tanken. Op het autohof is duidelijk te zien dat de afslagen zijn afgesloten er is bijna niemand. Wat een vroege aankomst had moeten zijn wordt toch nog een latertje, maar om 16.30 rijden we de camping op. Hier is ook al heel rustig, zal wel een strop zijn die afsluiting voor alle ondernemers. We installeren ons en ik zet de pot aan we eten rode bieten stamppot uit het heksenpotje.

Peter

Goede reis verder succes en een fijne vakantie

Silvia

Hele fijne vakantie en ga je verslagen zeker kezen?