griekenlandoverdeweg.reismee.nl

reisdag 2

Heeft ons gisteren wel wat moeite gekost om deze camping te bereiken. Vanavond maar eens uitzoeken hoeveel Km dat was. Heerlijk geslapen en ontbeten, we vertrekken om 08.30, horen via Traffic announcement dat er verschillende files zijn op de A3, we hopen dat we er weinig last van zullen hebben, helemaal ontlopen we de files niet maar erg veel hinder hebben we er gelukkig ook niet van. Na 2 uur stoppen we op een parkeerplaats het is gelukkig rustig. Dat is heel wat anders nadat we 3 parkeerplaatsen over gereden zijn hebben we eindelijk een plekje. Ik maak bamisoep en we blijven hier heerlijk een uurtje staan. Om 15.30 rijden we de camping op installeren ons en schrijven ons in. De temperatuur is geweldig heerlijk zonnetje en we zitten zelfs nog even buiten met een heerlijk radler. Omdat we morgen maar 256 Km rijden besluiten we om morgen alle huishoudelijke klusjes te doen. Foto’s hebben we helaas nog niet genomen, zijn hier al een paar keer geweest. We overleggen wat we zullen doen met het eten, dit omdat 1 mei een feestdag is in de landen die we nog moeten doorkruisen. Tanken moeten we toch dus we besluiten om maar gelijk boodschappen te doen. Vooral ook omdat dit een erg rustig dorp is. Als we terug komen kijken wij hoeveel Km dit omrijden is geweest, 83 km dat is best nog veel.