griekenlandoverdeweg.reismee.nl

Eindelijk internet

Ja hoor onze vrienden hadden gelijk vannacht begon het met regenen alleen het onweer was gelukkig ver weg. Na een uurtje is het weer over en als we wakker worden die ochtend is weer stralend weer. Onder tussen zien we de mensen komen die hier de gehele zomer door brengen, dat wordt nog wat, we hebben een noodaansluiting voor de stroom, hier maken we met 3 buren gebruik van. Maar nu er een 4de aankomt en we zien wat hij allemaal uitlaad houden wij ons hart vast. Na een paar uur wordt het weer dreigend, maar er valt geen druppel, wij besluiten om maar fietstochtje te maken naar Nea Moudania. Het is erg druk in het plaatsje met veel nauwe straatjes we besluiten om een bank te zoeken zodat we wat contant geld hebben. Als we door de nauwe straatjes rijden zien ineens een enorme toren met een kerk. Ook staan er allemaal sinaasappelbomen in de straat. We pinnen wat geld en fietsen terug naar de camping Omdat het lekker waait doen we maar een wasje, niet veel later hangt alles heerlijk aan de lijn. Rond 17.00 is er geen stroom, was net een brood aan het bakken, maar gelukkig met weinig ampère, we verdenken de nieuwe buurman, met zijn airco unit, grote ventilator etc. Ook het internet werkt niet meer, morgen maar even kijken of het nog steeds niet werkt. Was net de verhalen van de afgelopen dagen aan het plaatsen.

De buurtjes vertrekken om dochter en kleinkinderen op te halen van het vliegveld, die komen een weekje logeren.