griekenlandoverdeweg.reismee.nl

Nog steeds op Ouzouni Beach

Vannacht weer geregend, het terrein wordt er niet beter op. We hebben besloten om woensdag te vertrekken richting Kato Gatze. Vandaag dus nog wat boodschapjes doen en tanken.

Dat eerste gaat zonder problemen bij het tanken is er een probleem, Leo betaald met zijn pas maar op de machine beginnen allerlei lampjes te knipperen. Dus mag hij het op een ander pinapparaat proberen en ja hoor bonnetje eruit en gedag zeggen tegen de vriendelijke pompbediende, die ons ook nog koffie aanbod. Maar wij bedanken hem vriendelijk, als we bij de caravan komen controleert Leo de bank app en komt erachter dat hij 2x de diesel betaald heeft. Ik vraag bij de bank want we het beste kunnen doen, ons wordt geadviseerd om terug te gaan naar de pomp met de afschrijving en hopen dat ze het terug storten. Ook vragen we bij de receptie van de camping  nog wat te doen, die zeggen dat ze zelf ook wel eens dit probleem hebben ligt aan de verbinding met de bank. Dus terug naar het tankstation met het bewijs, daar wordt er niet moeilijk  gedaan. Leo laat de afschrijving zien en er wordt gelijk de portemonnee getrokken en het bedrag wordt contant terug betaald met heel veel excuses.

Buurman heeft herhaaldelijk geprobeerd om zijn schoteltje voor TV op te zetten, maar omdat het een klein schoteltje is maakt hij weinig kans, dit heeft Leo hem ook verteld. Maar Buurman blijft proberen, ja je moet toch wat met dit weer. Omdat hij gebruikt maakt van 19.2 Astra 1 zegt Leo dat hij onze tweede uitgang mag gebruiken, maar dat het maar voor 2 dagen is omdat wij woensdag vertrekken.