griekenlandoverdeweg.reismee.nl

11-05 en 12-05

11-05-2018

Het is een komen en gaan van campers en niet allemaal van die kleintjes sommigen kunnen haast niet manoeuvreren zo groot zijn ze gelukkig zien we ook nog hier en daar een caravan.. Ook wordt het op ons plekje ook weer vol, naast ons strijkt een Fransman neer en nog wat later een Duitse caravan.

12-05-2018

Gelukkig heeft het niet de gehele nacht geregend en als we wakker worden is de grond droog dus we kunnen de voortent inrichten. Leo zet de schotel op zodat we weer TV kunnen kijken, de buurman is ook bezig, hij wil graag Duits voetbal zien, maar helaas bij hem lukt het niet, Wij vertellen hem dat bij ons in mag pluggen en ook dat hij het ook met de telefoon kan proberen. Rond 17.00 komt de buurman en vraagt of wij iets weten van een mobiele telefoon, gelukkig heeft hij bijna de zelfde als wij, H\ij krijgt de telefoon niet meer aan en verteld dat de batterij niet leeg is. We zoeken op hoe of wat, wat een uitkomst het internet binnen een paar minuten doet de telefoon het weer. Buurman blij nu kan hij TV kijken, Ik haal me heksenpotje voor de dag en kook ons avond eten, Leo maakt vissticks op de cadac. Verder houden we ons rustig, lekker chillen op de bank.