griekenlandoverdeweg.reismee.nl

harde wind

Een nachtje alleen op het terras gestaan, het stel wat problemen heeft met de telefoon vertrekt ook. Wij lopen nog even aan bij het stel dat we in Servië hebben ontmoet, zij vertrekken morgen, wij wensen hun een goede en veilige reis. Leo besluit om nog een fietstochtje te maken, dit keer niet zo ver. Ik bak een brood in de MC en braad alvast de kip aan, vandaag staat er op het menu broccoli met een sausje van gember en soja en een stukje kip. Al gauw komen er weer nieuwe gasten aan en dan kijk je even niet en dan staat het weer vol. Ben benieuwd wat er 22-5 gebeurt, ze verwachten dan weer 22 campers in 1 keer. We zien Arthea en ik vind dat ze er moe uit ziet, dat vertel ik haar dan ook, ze zegt dat ze haar stem kwijt is maar dat ze geen keelpijn heeft, ze had al wat de apotheker gehaald maar dat hielp nog niet. Als het morgen nog zo was ging ze eerst naar de dokter, heel verstandig. Tegen 17.00 betrekt de lucht een beetje en het gaat heel hard waaien. Rond 20.00 regent begint het te regen gelukkig niet hard. Het blijft een klein beetje doorsijpelen maar als we naar bed gaan is het droog.