griekenlandoverdeweg.reismee.nl

Kokkerellen

Ik ben al vroeg wakker en maak thee voor het ontbijt. Niet veel later komt Theo langs om te vertellen dat ze het hier voor gezien houden en richting Delfi gaan. Ik begin met de met bouillon maken voor de Chinese tomatensoep, dus was de appel en de sinaasappel, kip snij de gember en de knoflook en doe alles in mijn heksenpannetje en een halfuurtje later heb ik een heerlijk bouillon. Nu nog wat tomaten en kruiden en wat aardappelmeel erbij en 1 uurtje later staat er een dampende soep op tafel. Leo doet de afwas en ik was de shirtjes. Theo en Sonja komen nog even langs om afscheid te nemen. Dan begint het te regenen, maar na 30 minuten schijnt de zon weer. Ondertussen is de soep klaar en is er ook nog 1 brood gebakken. Wij nemen nog maar eens een duik in het heerlijke zeewater en als we terug komen op ons stekkie zijn er weer ander buren geland. Nog maar een broodje gebakken in mijn MC.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!