De hond Meisje en 1ste pinksterddag

Kon even geen verhaaltjes plaatsen, internet overbezet

Het blijft een komen en gaan van combinaties, maar de meeste reizen tegenwoordig met een camper of campertje. Wij zien de meest uitlopende modellen, wij hebben het erover, maar buiten dat het een heleboel belasting scheelt zien wij geen voordelen om een camper aan te schaffen. Ook is het vandaag 1e pinksterdag dus de slagboom gaat dicht en alle Grieken die wat verkoeling aan de weg zoeken parkeren hun auto’s buiten de slagboom. Er is een man aangekomen met een hond, de hond heet heet alleen jammer dat deze hond, net als vele andere gewoon los lopen op de camping. Wat ook kwalijk vind is dat zo’n hond zijn behoefte doet, hij de hond op zijn flikker geeft. Arme beest kreeg een hele scheld serenade over zich heen  omdat mijnheer te beroerd is om hem even goed uit te laten.Maar om het zelf even op te ruimen is ook teveel moeite  en haalt George erbij en zegt dat er hondenstront ligt, waarop deze een schep een doos haalt om het op te ruimen.