griekenlandoverdeweg.reismee.nl

Water

Eerst maar even naar Agria rijden, we zijn aardig door het water heen. Ondanks dat je het water kan drinken is uit de kraan, heb ik toch liever flessen met water. Thuis drink ik ook nooit water uit de kraan. JA ik weet het, het is een tik van mijn, maar dat heb ik overgehouden toen we van duinwater naar Rotterdams water gingen. Als ik terug kom ruik bij de tent een poep lucht, omdat Leo een paar dagen terug de gelukkig was om in een hondendonsje te stappen met zijn schoenen. Wij hebben toen alles wel gelijk goed schoongemaakt, maar ja misschien iets vergeten, dus nog maar eens doen. Ik blijf het licht ruiken en inspecteren het terrein rond de tent. Niet veel later wil Leo zijn plastic klompen aantrekken en ja hoor daar is de boosdoener, met het reinigen van de ramen van de auto was hij weer de gelukkige, dus hij mag weer een paar schoenen ontdoen van hondenpoep. Dank je wel baas van Meisje, en alle hondenbezitters die hun hond los laten lopen op de camping en zeggen dat doet mijn hond niet wil ik zeggen het is een hond geen kind. Als het arme beest moet doet hij het, maar wees dan ook zo flink om het zelf op te ruimen. GELUKKIG zijn er ook hondenbezitters die het wel opruimen en die zijn nog steeds in de meerderheid.

Bak nog even een broodje in de MC en Leo neemt nog even duik in het zeewater.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!