griekenlandoverdeweg.reismee.nl

De Italianen blijken Belgen te zijn

Vandaag komen de Italianen, dus alles wat boven ons staat vertrekt vandaag weer. Eerst maar even de was doen een uur later hangt alles aan de lijn. Wat later komen de eerste 3 campers aan, alleen blijken het geen Italianen te zijn maar Belgen. Een van de campers heeft nog al wat eisen, dus die verplaatst zijn camper naar lieve lust. Wat later komen de andere aan het personeel van de camping doet zijn best om het de Belgen naar hun zin te maken maar ja 15 campers en 6 caravans die bijna tegelijk aan komen en allemaal de zelfde eisen hebben wordt toch wat moeilijk met al de olijfbomen op het veld. Wij nemen maar een duik in zee dan hoeven wij dat gedraai en verplaatsen niet aan te horen. Later op de avond gebeurt er waar ik al bang voor was Leo zijn vulling van een kies valt eruit, dit gebeurde verleden jaar ook al. Wij vermoede dat het een hele oude vulling is. Hij heeft gelukkig geen pijn dus we proberen het maar uit te zingen totdat wij terug zijn. Als het even kan wil hij hier niet naar de tandarts.