griekenlandoverdeweg.reismee.nl

Te grote campers

Vandaag vertrekken er weer een aantal waaronder ook enige Nederlanders die hier zijn neergestreken. Ook onze buren uit Oostenrijk zijn druk aan het inpakken en aan het schoonmaken. Dit gaat niet helemaal zonder slag of stoot ze komen vast te zitten in de Griekse zonwering dus wat nu te doen: optie 1 vrouw klimt op het dak en probeert de zonwering om hoog te duwen via het grote dakluik, maar dit gaat niet want als hij naar achter rijdt komt de zonwering meer na beneden. Optie 2 Athenia komt met een lang stok met een zaag maar daar willen de Oostenrijkers niets van weten. Optie 3 Aristhea komt met een bezem klimt half op het dak en houdt met de bezem de zonwering op zijn plaatst en verteld alleen vooruit rijden Dat lukt gelukkig maar wat zijn ze boos dat de klusjesman niet heeft gewacht met ophangen van de zonwering. Conclusie de campers van tegenwoordig zijn veel te groot en te hoog. Later die middag komen er een paar Harley rijders aan, zij krijgen het plaatsje naast onze caravan, de ene motor is 21 jaar oud en de andere 16 jaar. Ik zie heel wat mannen kwijlend staan te kijken naar deze machines.