griekenlandoverdeweg.reismee.nl

Storm

In de ochtend doen we boodschappen, tegen de middag gaat het hard waaien en wij draaien het luifel maar in. Ook de zee laat zich goed horen, alles wat dicht bij de zee staat wordt nu overspoeld door hoge golven. Sommige mensen proberen hun stoelen en parasols in veiligheid te brengen. Leo fiets nog even naar ATM, ze hebben er 1 in op het weggetje gezet alleen rekent die 2,93 onkosten voor de transactie. Dus Leo fiets nog even een naar Leptokarya. Tegen half drie lopen we even naar Karel en Marjolein, daar keuvelen we wat, helaas moeten we het vroeg afbreken, want ik krijg het erg koud. Als we een uurtje bij de caravan zijn neemt de wind af we besluiten om het luifel schoon te maken en dan maar weer op te rollen. Het was de bedoeling om uit eten te gaan, maar ik heb nog zoveel salade dat we besluiten om die eerst maar op te eten. Ook maken we plannen hoe wij het morgen aan gaan pakken omdat er slecht weer voorspeld wordt. Deze avond kijken we naar de voetbalwedstrijd België – Tunesië en Duitsland – Zweden.